په په: فردا 11 میلیون نفر برای پرتغال بازی خواهند کرد؛ رونالدو بار دیگر خودش را ثابت کرد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

په په: فردا 11 میلیون نفر برای پرتغال بازی خواهند کرد؛ رونالدو بار دیگر خودش را ثابت کرد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

په په: فردا 11 میلیون نفر برای پرتغال بازی خواهند کرد؛ رونالدو بار دیگر خودش را ثابت کرد

مدافع پرتغالی به بازی فینال رسیده است.

طرفداری- در آستانه دیدار نهایی یورو 2016 میان فرانسه و پرتغال، په په مدافع رئال مادرید در کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. به گزارش fourfourtwo، او صحبت هایش را چنین شروع کرد:

این بزرگترین بازی برای من است چرا که در مقابل مردم کشورم مسئول هستم. می خواهیم ناممان را در تاریخ بنویسیم و برای همین باد خوب بازی کنیم. می خوایم به صحبت های مربی گوش بدهیم و شادی را برای هوادارانمان به ارمغان بیاوریم. فردا ما 11 میلیون نفر، 11 بازیکن و 3 بازیکن ذخیره خواهیم بود. هر کس دوست دارد نامش را در تاریخ فوتبال پرتغال بنویسد.

وی در ادامه در مورد حریف یعنی فرانسه گفت:

فرانسه تیمی از بازیکنان با کیفیت است و من این را می دانم. بارها برابر گریزمان در لالیگا بازی کرده ام، او بازیکن قد بلندی نیست ولی در کار با توپ مهارت بالایی دارد. او بازیکن مهمی برای فرانسه است ولی باید روی تمام بازیکنان آن ها تمرکز کنیم نه فقط گریزمان. 

مدافع رئال مادرید در مورد نبرد توپ طلا نیز اضافه کرد:

در مورد توپ طلا من فکر نمی کنم خطری برای رونالدو وجود داشته باشد. مهم این است که او در این بازی در بالاترین سطح است و بارها این را ثابت کرده است و بار دیگر هم می کند.من واقعا از این که با فرد شگفت انگیزی مثل رونالدو تمرین می کنم افتخار می کنم. نظر از چیزهایی که مخالفان می گویند، او هنوز اینجاست و برای تیم ملی بازی می کند. او بازیکن بسیار مهمی برای پرتغال است و حضورش برای فوتبال بسیار با اهمیت است. 

او صحبت هایش را چنین پایان داد:

وقتی ما از فرانسه صحبت می کنیم، از یک تیم صحبت می کنیم. هر یک از آن ها در یک لحظه توانایی زدن یک گل را دارا هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 20 تير 1395 | 9:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.